فرماندار آستارا؛
فرماندار شهرستان آستارا از لغو پروانه فعالیت ۱۰ نانوایی شهرستان آستارا به دلیل عدم فعالیت این واحدها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 19 November 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان “محمدرضا شهاب زاده” شامگاه عصرروزگذشته در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان آستارا با بیان اینکه علیرغم تلاش های صورت گرفته مشکل نان در شهرستان آستارا حل نشده است، گفت:عمده نارضایتی شهروندان در موضوع نان کیفیت نام و صفهای طولانی است و باید در این خصوص کاری کرد.

وی با تاکید بر لزوم کار کارشناسی و اصولی در موضوع نان افزود: یکی از موضوعات مهمی که در بحث نانوایی‌ها شاهد آن هستیم، واگذاری و اجاره نانوایی است که عمده ترین دلیل آن هزینه های نانوایی هاست به طوری که ۱۰ نانوایی که طی ۲ سال اخیر مجوز فعالیت گرفتند و سهمیه می‌گیرند فعال نیستند.

شهاب زاده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در جلوگیری و دستگیری قاچاق آرد و نان به وظایف خود عمل می کند ولی در کنار آن ما هم باید اقامات لازم را انجام دهیم تا شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

فرماندار آستارا تاکید کرد: نانوایی هایی که نمی توانند کار کنند و شرایط آن را ندارند، مجوز و پروانه فعالیت آنها لغو شود و سهمیه آنها بین نانوایی های دیگر تقسیم شود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاههای اجرایی برای برچیدن صفهای طولانی در مقابل نانواییها گفت: برخی از نانوایی ها به جهت بی اطلاعی از قوانین و نرم افزارها تخلف می‌کنند و سهمیه خود را از دست می‌دهند و در این زمینه آمار اصنافی که نان مصرف می کنند بایر در سامانه ثبت شود زیرا تا اطلاعات کافی وجود نداشته باشد، قادر به حل مشکلات آنها نخواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار